با محصولات «کارخانه خوراک دام البرز رادین» آشنا شوید

محصولات کارخانه خوراک دام البرز رادین چیست ؟ این سوالی است که در ادامه می خواهیم به آن پاسخ دهیم.

کارخانه خوراک دام البرز رادین بیش از یک دهه سابقه در تولید انواع خوراک دام دارد. کارخانه ای که با شناخت دغدغه دامداران از نزدیک، تلاش کرده تا همواره فاکتور کیفیت را برای خود در اولویت قرار دهد.
کارخانه البرز رادین شاهرود ظرفیت تولیدی روزانه ۲۰۰ تن خوارک دام را دارد و با انواع روش ها از جمله پلیت خوراک دام تولید می کند و در آینده نزدیک نیز تجهیزات خوراک دام فلیک که نوعی خوراک بخار دیده و پرک شده است در این کارخانه با بهره گیری دستگاه های خارجی نصب و شاهد ارائه خدمات برتر در این زمینه خواهیم بود خدماتی که دست کم در استان سمنان برای نخستین بار ارائه می شود.
ویژگی که کارخانه خوراک دام البرز رادین را از دیگران متمایز می سازد حضور کارشناسان خوراک دام برای به روز کردن جیره ها و همچنین نیازهای دام ها در کنار پایش مستمر گله هایی است که از خوارک دام کارخانه استفاده می کنند تا دامداران بهترین نتیجه ممکن را از مصرف خوراک دام این شرکت به دست بیاورند.
کارخانه خوراک دام البرز رادین شاهرود شش نوع خوراک و استارتر را برای انواع دام از جمله پروراری، انظار زایش، گاو شیری، دام سبک و … تولید می کند و در آینده نیز برنامه ای گسترده برای توسعه کارخانه را خواهد داشت.

آدرس این کارخانه کیلومتر ۱۲ جاده شاهرود- آزاد شهر جنب کارخانه آرد سرچشمه است.
شماره تماس کارخانه ۰۲۳۳۲۲۷۴۵۳۶
تماس با مدیرعامل ۰۹۱۲۰۷۳۹۱۳۸
شماره تماس دفتر فروش ۰۹۱۲۰۷۳۹۱۴۳

کارخانه خوراک دام البرز رادین عقیده دارد که بهترین معلمان ما مشتریان ناراضی ما هستند چرا که با برطرف کردن نیازهای این مشتریان در واقع تولیدات شرکت بهبود پیدا خواهد یافت.
دامداران عزیز همچنین می توانند از خدمات مشاوره قبل و بعد از فروش و بازدید های رایگان گله های خود در صورت خرید از شرکت البرز رادین بهره مند شوند این بازدیدها توسط دکترای تغذیه دام صورت می گیرد و کاملاً کارشناسی و علمی است.

مشترک خبرنامه ما شوید

هفته ای یک بار منتظر یک ایمیل بدون هرزنامه دوستانه از ما باشید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خرم البرز رادین می باشد.

پیمایش به بالا