معرفی کارخانه خوراک شرکت البرز رادین

معرفی کارخانه خوراک شرکت البرز رادین

نخستین گام برای آغاز به کار کارخانه خوراک دام البرز رادین شاهرود با ثبت شرکت در سال ۹۱ برداشته شد و این کارخانه امروز با سرمایه کیفیت و اعتماد شما همراهان گرامی به کار خود ادامه دهد.

کارخانه خوراک دام البرز رادین شاهرود بیش از یک دهه قبل تاسیس شد مجموعه ای که خود برآمده از خانواده ای دامدار و آشنا با دغدغه این قشر عزیز بود در نتیجه از همان بدو امر، مقوله مهم کیفیت را چاشنی کار خود قرار داد.
این کارخانه توسط آقای حسینی و خانم یارمحمدی اداره شده و توانسته بعد از یک دهه انواع خوراک مورد نیاز دام را تهیه و روانه بازارهای منطقه ای کند.
کارخانه خوراک دام البرز رادین شاهرود ابتدا با یک دستگاه آسیاب ساده در تابستان ۹۱ نخستین تولیدات خود را با مشقت اما سخت کوشی، راهی بازار کرد اما از آنجا که شعار خود را کیفیت اتفاقی نیست و نباید برای تولید با کیفیت به بخت و اقبال بسنده کرد، خیلی زود اقبال و استقبال دامداران را شاهد بود. به عبارت دیگر، برنامه ریزی کارخانه خوراک دام البرز رادین شاهرود که بر پایه ارتقای کیفیت تولیدات بود، خیلی زود مورد اقبال عمومی هم قرار گرفت و در نتیجه مشتریان شرکت روز به روز افزایش یافتند.
شعار دیگر شرکت «مشتریان ناراضی بهترین معلمان ما هستند» است شعاری که به آن اعتقاد داشته و تلاش دارند که بهترین کیفیت را برای متقاضیان ارائه کنند.


خط و مشی شرکت در بعد کیفیت هنوز بعد از یک دهه تغییر نکرده و این امر بیش از پیش اعتماد دامداران را جلب کرد اعتمادی که تا به امروز نیز ادامه داشته و حتی تقویت هم شده است.
امروز سرمایه بزرگ شرکت خوراک دام البرز رادین شاهرود همین اعتماد مردم به کیفیت تولیداتش است کیفیتی که دامداران را نیز راضی نگهداشت
ارتقای کیفیت خوراک دام تولیدی کارخانه تا آنجا پیش رفت که کارخانه نیاز به تجهیز و افزایش خط تولید خود را بیش از هر زمان دیگری احساس می کرد و این امر در سال ۹۷ با ایجاد خط تولید پلیت و سیلوهای جدید و تجهیز کارخانه محقق شد. کارخانه ای که امروز افتخار دارد انواع خوراک دام مورد نیاز دامداران را با بالاترین کیفیت تولید می کند و توانسته برای ده نفر نیز اشتغال مستقیم ایجاد کند.
این کارخانه همچنین به صورت غیر مستقیم برای چندین کارشناس تغذیه دام، دامپزشک و مشاوران تغدیه دام ها نیز اشتغال ایجاد کرده است و از طرف دیگر تلاش دارد تا بیشترین میزان کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها به دست دامداران برساند.
کارخانه البرز رادین شاهرود ظرفیت تولیدی روزانه ۲۰۰ ( دویست) تن خوارک دام را دارد.

آدرس این کارخانه کیلومتر ۱۲ جاده شاهرود- آزاد شهر جنب کارخانه آرد سرچشمه است.
شماره تماس کارخانه ۰۲۳۳۲۲۷۴۵۳۶ است
همچنین تماس با مدیرعامل ۰۹۱۲۰۷۳۹۱۳۸ و شماره تماس دفتر فروش ۰۹۱۲۰۷۳۹۱۴۳ است.

این کارخانه همچنین افتخار دارد که با به روز ترین دستگاه های تولید خوراک دام با روش های نوین موسوم به فلیک در ادامه راه خدمت رسان خوبی برای دامداران عزیز باشد. خبر های خوشی از کارخانه خوراک دام البرز رادین شاهرود در راه است.

مشترک خبرنامه ما شوید

هفته ای یک بار منتظر یک ایمیل بدون هرزنامه دوستانه از ما باشید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خرم البرز رادین می باشد.

پیمایش به بالا